Chcesz być online? Chcesz mieć Internet bez ograniczeń 24/7? Sprawdź naszą ofertę i wybierz odpowiedni dla Ciebie pakiet.

Oferujemy telewizję światłowodową, dostępną w 3 atrakcyjnych pakietach cenowych, o każdej porze dnia i nocy.

Chcesz mieć nieustanny kontakt
z rodziną, znajomymi?
Wybierz naszą usługę telefoniczną.

Szanowni Państwo,

informujemy o nowej regulacji cen za konsumenckie połączenia do krajów UE i EOG. Regulacja dotyczy zarówno sieci stacjonarnych, jak i komórkowych, i zarazem stosuje się ją niezależnie od tego, czy połączenia te zakańczane są w sieciach stacjonarnych, czy komórkowych.


Od 15 maja 2019 r.
opłata (bez VAT) pobierana od konsumentów za połączenia do krajów UE (oraz do krajów EOG) nie może przekraczać 0,8191 zł za minutę oraz 0,2586 zł za wiadomość SMS. Obowiązek ten nie dotyczy pakietów, w przypadku których opłata nie zależy wprost od wolumenu wykorzystanych jednostek (minut, SMS, MB), a także międzynarodowych taryf alternatywnych. Takie międzynarodowe taryfy alternatywne powinny obejmować przynajmniej jedno państwo trzecie.

Więcej informacji można uzyskać na stronie Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej (www.kike.pl)

Centrum wsparcia M3.NET

Wszystkie zgłoszenia są obsługiwane przez niniejszy system, za pomocą którego nasi pracownicy będą się z Państwem komunikować. W celu uzyskania pomocy, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Konieczne jest podanie prawidłowego adresu e-mail.

Pomoc zdalna

Pobierz aplikację pozwalającą konsultantowi na dostęp zdalny i podaj mu Twój ID

Pomiar
prędkości łącza

Zmierz prędkość swojego łącza internetowego, w razie problemów
utwórz nowe zgłoszenie z opisem problemu

Looking glass

Sprawdź swoje łącze

W chwili wystąpienia usterki, awarii, prosimy o utworzenie zgłoszenia, aby jak najszybciej rozwiązać problem.

W każdej chwili można sprawdzić status zgłoszenia.